måndag 15 oktober 2012

Stolt mamma!

Dagen började mindre bra då regnet öste ner utan för vårat fönster och samtidigt påminde min man mig om det är punktering på min cykel....(som han har åstadkommit.)
Innebar att han fick skjutsa mig och ungarna till skola, "nonna" och träning innan han själv skulle till tandläkaren. Det tog sin lilla tid att skjutsa runt alla så min träningstid som är 60 minuter förkortades till endast 30 minuter!!! Hann med 5km och lite till på löpbandet iallafall...
Har tränat på Njoy ett antal X år och som ni vet också haft lite uppehåll lite då och då...hm...
Nu när jag kom tillbaka från mitt sista uppehåll så håller dom på att bygger om. Och det blir såååå fint!:)
Det heter inte Njoy längre utan Word Class.


Idag har vi äntligen fått upp våran nya matsals lampa. Jag tror det blev bra...det tar alltid lite tid att vänja sig med nya prylar i hemmet!

Just nu ligger jag i min säng och bloggar från min IPhone. När jag började skriva ville jag egentligen bara berätta hur stolt jag är över min dotter som verkligen försöker sluta med sin tumme och kanin på nätterna.
Dock kunde hon inte somna klockan åtta som hon brukar men runt 22.00 slocknade hon utan tumme och kanin!!!! Jag är så glaaaad!!!! När hon bestämmer sig för något så gör hon bara det...och nu kom det från henne själv precis som den där dagen hon slutade med blöja för mer än 2 år sedan.
Hennes stora dröm just nu är att vara en prinsessa...
Och en prinsessa suger inte på tummen....
En prinsessa har fina klänningar, örhängen, klackskor, smink....
Ja, ni förstår kanske vart hon är någonstans i hennes liv.....


Inga kommentarer: