torsdag 31 maj 2012

Min framtid!


Mitt lilla visit kort här på bild talar för sig.

Det är så att jag har haft en dröm mycket länge som jag vill förverkliga.

Tiden är inne nu. 

Mitt inre jag är starkare än någonsin. 
Jag följer mitt hjärta och magkänsla. 

Det här är jag!




Det är här det kommer att starta,
Köpmangatan i Västerås. 
Mina drömmars gata.

Jag och min närmaste vän Denice som är hudterapeut,makeup artist och nagelteknolog kommer att starta Made by. 

" Made" betyder Ma=Madelen och de=Denice.
Från början hade vi tänkt oss att salongen bara skulle heta "Made" men många trodde att salongen var MIN då....Made=Madde.



Vi kommer att vara sex stycken på salongen och det är MAX talet. Dom tjejer vi kommer att samarbeta med är erfarna frisörer. Dessa tjejer har stora stamkunds kretsar bakom sig men är alltid öppna för nya ansikten och hår.

Jag och Denice är så otroligt stolta över att dessa tjejer tror på oss och detta team. Det värmer i våra hjärtan!

Självklart är det sorgligt att lämna COLOR. Otroligt kul gäng med folk som jag har skrattat och delat mitt liv med dem två sista åren! 

Självklart kommer vi fortsätta ha kontakt med COLOR och kommer självklart att rekommendera folk dit om vi själva inte har tid eller möjlighet!

För jag tror på samarbete.
Vi är en liten stad men många frisörer. Av andra och genom andra kan man utvecklas och ta hjälp av. För det dom är bra på kanske inte jag är bra på och tvärtom! 
Sen blir ju allt så mycket roligare om alla är vänner, eller hur?

Ja, då vet ni vad jag kommer att syssla med den närmaste tiden!

Sommaren blir till att bygga salong och i augusti öppnar vi!

Välkomna!!!



Hemsida till salongen kommer inom kort.Där kommer priser och  produkter presenteras!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättestort grattis!

Unknown sa...

Tack snälla!

Sanna sa...

Åh va roligt Madde. Stort STORT Grattis! Det här kan inte bli annat än en succé, ni två är en oslagbar kombo. Räkna med mig som trogen kund ;) Kram Sanna

Unknown sa...

Hahahah! Tack Sanna,sträcker på mig så högt jag kan just nu! ;)

linda hedström sa...

VA KUL! MADDE DU ÄR GRYM! <3

Jessica Larsson sa...

Vad skoj!! Stort grattis till er båda!
Bäst att hålla utkik efter er hemsida då. :-)

Anonym sa...

Men SÅÅÅÅÅÅÅÅ kul, GRATTIS till er båda! Vilken grej, är övertygad om att det kommer att gå SJUKT bra!!! Om jag är i Västerås och behöver frisör eller hudterapeut så finns det bara ett ställe jag skulle höra av mig till från och med er öppning och det är "Made by". SÅÅÅÅ skoj!!!!!