söndag 18 mars 2012

Min önskelista!

Snart är det dags att pricka av ännu en födelsedag! Min önskelista 2012 ser ut såhär:

1.
Pengar!!!

2.
En lekstuga till barnen.
3.
En studsmatta till barnen.
 4.
En charter resa med barnklubb och allt som får en familj att hålla sams en hel semester!
 5.
Nya stuprör till huset! Våra är såååå fula!
Men egentligen ser min lista ut såhär:

1.

En ny dator. Gärna en Mac air....Det går bra med en vit lite äldre model, men är dock inte lika cool som den fjäder tunna varianten.
 2.

En bil! Mercedes eller en Lamorghini, båda funkar när jag ska skjutsa dottern till ridningen. Vi är oftast lite sena innan vi ska iväg så jag behöver en bil med många hästkrafter så vi kommer i tid......
 3.
Åh, vad jag önskar mig en kärleksring av min man. En som ska sitta mellan förlovningsringen och  vigselringen. Om jag inte får den nu så önskar jag den nästa år då vi firar 10 år tillsammans!

Diamanter i huvudtaget....kan man få nog av sånt???????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi, din lista nr. 2 ligger helt i min linje! Dock inte min plånbok... *muttrar* Lägg till en gosig hundvalp och en våning på Östermalm så är den komplett (vadd ytlig, haha)!

Kram
C

Unknown sa...

Hahahha! Det är tur att jag inte har PLÅNBOKEN! Då hade MADDE gått ALL-IN på att vara ytlig! ;):) Jag tror, att i mitt förra liv var jag mång miljonär....Dock var jag nog för snobbig och uppnosad ,så därför straffas jag i detta liv med att få KÄMPA och vända varje krona ut och in för att få nåt som liknar ett GLAMIGT LIV!!!! HAHHHAAHAHAH!!!;):) kRAMILIKRAM