söndag 17 mars 2013

Bild maraton.


Lördagen började med att jag fick ett "fri spel " över barnens lekrum. 
Började möblera och rensa....

Efter några timmar var jag klar...
Oroliga barn slutade med ÖVERLYCKLIGA BARN.

(Helt plötsligt blir gamla leksaker roliga att leka med igen!)


Vi firade morgonens "upp och ner vända" start med riktig italiensk glass som man hittar inne på varuhuset IGOR! 
Fantastisk god glass. Det smakar som det kostar!!! ;))) 
Fika för fyra personer 192kr.



Efter fikat fortsatte vi upp till Lek och bus som ligger inne i Punkt. 
Första gången jag är där....men barnen och mannen min har varit här ett antal gånger.



Givetvis blev det en mini fika här med. 


Efter lek och bus och 2 gånger fika  så var vi äntligen hemma.
Lördag kväll och alla får bestämma vad de vill äta!!!

Lyxlördag.

Som ni ser har vi lite olika smaker.

Pommes och hamburgare till barnen.
Lövbiff och pommes till Mr.Myhr.
Lax och rotfrukter i ugn till fru Myhr.

Gemensam sallad, stekt halloumi,rödvin, oliver....
Mat för en hel armé.....

Sedan godis och chips, fångarna på fortet....
Fyra klubbade sälar somnade sedan VÄLDIGT MÄTTA!


I dag fick vi fin besök redan till frukost. 
Kl. 7.45 kom fasters älskling och stannade här till ca.16.30

Hans pappa skulle spela en viktig match många mil från stan och hans mamma var på väg hem från helgens trevligheter i Ullared.

Och då fick vi äran att ha denna guldklimp hos oss!

Lite nervös var jag i veckan då min man helt plötsligt blev med bjuden av jobbet att åka iväg till Stockholm just denna dag för att se bandyfinalen. 

Men det har ju gått som en dans. 

Kanske ska skaffa mig barn nr.3.
Är ju mästare på det här!;))))

(Nej, skojar givetvis.)


En härlig dag ute i solen. Drog fram gamla Bettan som bara står i ett hörn just nu.
Våran gamla åkpåse kom också till användning. 


Saknar dig redan Kevin!
Puss, puss från faster!


Hjärta dig.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Kevin skickar massor av pussar och kramar. Han vill tacka för en supertrevlig dag med faster och roliga kusiner!! Han låg i sin säg och pratade väldigt nöjt och skrattade innan han somnade.
Kan nog inte bli bättre betyg!
❤❤

Unknown sa...

Åhhhh, vad GLAD jag blir!!!!!