onsdag 17 april 2013

Jippi!


-2,5kg.

En mycket nöjd tjej är jag just nu. 
Jag är mest nöjd över att jag inte behöver handla dom där kläderna som var storleken större.
(Har inte råd just nu...Semester planeras. ;)))

Sen är jag nöjd med att min hy i ansiktet börjar få tillbaka sin lyster. 
Vatten,sömn,träning och VITAMIN tabletter gör susen!!!

Ni kan snart kalla mig för "Apotek Madde".;)

Zink,magnesium,järn, multivitamin, D-vitamin,C-vitamin...

Varning!!!
Äter ni vitaminer se till att dom inte innehåller massa skit!
Apoteket säljer mycket som inte är helt ok.
Hälsokost och Life har bättre vitaminburkar som inte innehåller tillsatser.

Klockan börjar närma sig 22.00 och jag är numera en riktig trött mössa på kvällarna.
Tid för att hinna med lite skönhetssömn innan klockan slår larm.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hett tips på LÖJLIGT bra D-vitamin är Detremin! Är receptbelagda och kostar iofs ganska mycket, men det absolut bästa. https://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20100227000082&DocTypeID=7&UserTypeID=2

Kram!

Unknown sa...

Tack för tipset! :)
Tummen upp!