lördag 13 oktober 2012

En grabb dag...

Det var längesen jag spenderade en hel dag med min son! Låter konstigt, men han vill alltid att hans pappa ska följa med honom överallt.....inte jag.
Men i dag var hans pappa väldigt sliten efter gårdagens festligheter plus att han behövde ladda om för kvällens party så oavsett om Phille ville eller ej så tog jag hans pappas roll idag. 

Äntligen, äntligen fick jag se när min son träna taekwondo. Grymt rolig sport och flera gånger kände jag att jag ville vara med i träningen . Har själv alltid drömt om att få träna en kampsport.... En vacker dag ska jag ta tag i det!

Min son med en av hans bästa kompisar! 6 års åldern är en härlig ålder. Fantasin flödar.....Deras vatten flaskor är på bilden vapen....Inte så upphetsande kul för en mamma som mig....men det är ju killar.....
Min son har faktiskt haft sin vinter jacka på sig idag.( Kors i taket!)

 Han har dock påpekat flera gånger att barnen i skolan kommer att tycka den är sååååå ful......SUCK!!!
Mössan han har på sig har han heller inte kunnat ha på sig för INGEN annan HAR JU EN SÅN FUL MÖSSA.....Men nu har hans nya bästa kompis i ettan köpt en lika dan.....Och då är det ok! SUCK!

På eftermiddagen var det kalas.
Kalaset arrangerades i en gymnastiksal. Barnen hade så himla kul!

Nu sover ungarna och jag pustar ut i soffan. :)

Inga kommentarer: