måndag 13 maj 2013

Idag.




Då var det dags igen för  VIK pojkar -06 att fotografera sig.

 Inte lätt att få ordning på en grupp pojkar...

Tro mig, hade jag varit deras ledare hade dom stått givakt på två sekunder.
Jag hann vara med i tio minuter av 60 minuter och hann nästan bita av mig tungan för att inte lägga mig i.

Tacka vet jag Syrianska...där var det ordning och reda....SUCK!
MEN min son ville hänga med sina bästisar och självklart kan jag inte säga nej till det.

Philip är en av dom två mörka killarna i mitten, i mitten raden.:)
Han till vänster. :)


Annars har dagen varit bra men  rörig.

Har skruvat ner köks hyllor , rensat skafferi från massvis med skräp, varit i lekpark, planterat jordgubbar med barnen, tittat på när familjen åt Mc Donalds, bakat sockerkaka med Olivia, varit barnvakt åt Kevin som inte alls ville vara med mig idag....:(((
Han grina i 45 minuter och när jag väl fick honom nöjd.....Ja, då stack hans farsa in huvudet och jag.....Ja.....
Finner inga ord.....
Men då bestämde jag mig för att alla skulle fika sockerkaka och saft/kaffe (kl.17) medans jag satte igång maten för därefter skjutsa iväg Philip och Johan till fotbollen och jag och Olivia shoppade blomkruka och tuja....
Andas, andas....

Hämtar grabbarna från tivolit...menar fotbolls fotograferingen...

-Mamma jag är hungrig!

Ghaaa....

Macka/tandborste/läsa bok/släcka lampa/god natt/sov gott/ ringa upp missade samtal/glass/bloggar....

Nu dusch.

Sen säng.

Sen god natt.



Inga kommentarer: