söndag 12 maj 2013

Mat koma.

Det är ett underverk att jag inte är överviktig!
Så mycket mat och dricka som jag blir serverad hela tiden...

Men jag känner mig verkligen lycklig lottad att jag får uppleva alla dessa smaker och drycker som många människor får betala mycket dyra pengar för.

Självklart är det fina delikatesser som det bjuds på. Ostar, kött, hemma gjorda italienska korvar, hemma gjorda långkok i tomatsåser....


Min mans morbror.
Mästerkatten i stövlarna/ Västerås bästa italienska kock, Salle.



Lite förberedelser ...



Salles hemma gjorda salsiccia. 



Maträtt efter maträtt dukas upp.... 



Eftersom jag inte äter "köttbitar".....
Fick jag tonfisk  grillat.

Maten får

* * * * *

FEM STJÄRNOR

av fem möjliga!



Idag besökte vi MIN familj!
Ingen dålig mat kultur där heller.
Morsans thai bondmat  smakar HELT FANTASTISKT som vanligt!

Det är sån här mat jag är uppväxt på.
Mycket grönsaker, ris och fisk!

Det är kanske därför jag inte har så mycket underhudsfett....;))))

Inga kommentarer: