torsdag 23 februari 2012

Grattis kramar från familjen Myhr!


Alla bloggare verkar gratta kronprinsessan och Daniel till den nyfödde i dag och det lär ju jag också göra!
HURRA, HURRA,HURRA,HURRA,HURRA,HURRA!!!!!!!!  
Jätte häftigt att vara med om nåt historiskt som att en prinsessa föds i dag!
Vet inte hur jag ska förklara för min dotter att hon inte är nån riktig prinsessa?! Jag har ju sagt att HON är en RIKTIG prinsessa.....Jag tror jag fortsätter med min lögn, för mig är hon ju MIN PRINSESSA!

Just nu så står jag och lagar mat! Köpte sååååå billig mat i dag. Galet.....
2 stycken broccoli huvuden för 10 kr, en hel grillad kyckling för 19,90kr, Billig mat till en hel familj!

1. Wokar broccoli i vitlök, chili,rapsolja, fisksoja och lite musselsoja.

2. Sedan häller jag i lite kokt ris och wokar ihop allt. Häller i lite mera fisksoja så jag får rätt sälta på maten. 

3. Tar fram kycklingen och skär den  så som jag vill ha den.

4. Äter och överlever denna dag med!


Inga kommentarer: