onsdag 11 januari 2012

LONGCHAMP



Min gamla Longchamp väska jag köpte för ca. 10 år sedan  är spårlöst försvunnen. Jag misstänker  att jag har kastat den i farten när vi  har flyttat. Och vi har ju flyttat ett antal gånger,så när vet jag ej????
PERFEKT shopping bag. Nu skulle jag kunna tänka mig en ny men en mindre modell. Liten svart önskas Det känns som Longchamp är på väg tillbaka...En mycket prisvärd väska som ALLA kan köpa. 500 kronor och UPPÅT får du betala. Självklart beror priset på storlek och matrial. 

Den här svarta vill jag ha.  Min motivering till att köpa denna väska är:

1.När det regnar ute, så vill jag helst inte förstöra min Mulberry eller  min LV.
2.När jag bara vill ha mobil och nycklar med mig, passar denna storlek perfekt.Schysst att kunna bryta av med en enklare väska. Den är snygg och jag vill ha den och den är billig!!!!!!!!!

I DAG INSPIRERAS JAG AV:



ELIN KLING







SOFIE FAHRMAN
















Inga kommentarer: