torsdag 14 mars 2013

Mycket skratt idag!


Innan det var dags för barnen att gå och lägga sig
 hann mormor och morfar komma över på ett snabb besök. 

Medan jag, Philip och morfar spelade några rundor "vänd tia" 
så var min dotter och hennes mormor
uppe på övervåningen.

Efter en timme kom mormor ner.
Jag låg på golvet av garv!!!!

Olivia ÄLSKAR att sminka och hade sminkat mormor "jätte fint" och målat hennes naglar.
MEN, hon är faktiskt otroligt duktig för att bara vara fyra år!!!
Olivia är väldigt seriös när hon håller på.
Hon försöker verkligen göra sitt bästa.

O tog lite illa upp när jag brast ut i ett skratt. 
(Men jag bad om ursäkt självklart och berömde hennes kreativitet.)


Rouge och ögonskugga som är toppat med lite glitter! 
Det är grejer det!



Tidigare idag var det fest stämning på jobbet!
I kväll är det nämligen "GULDSTÄNK".

Nåväl, vad är väl en bal på slottet?
......när man kan göra andra företagare och stor företagares fruar vackra....
;)))))

Jag har alltid trott att man måste vara bjuden för att få gå på Guldstänk!
Men man kan ju tydligen KÖPA biljetter.
Jag har fått reda på något nytt! ;))


Made by Caroline Massaro.


Inga kommentarer: