onsdag 13 mars 2013

10 snabba.

1. Ja, jag vet att det är en ny påve på G just nu. Han heter Jorge Mario Bergoglio och är ifrån Argentina.

( Fantastiskt när man har Aftonbladet som en app på mobilen och det plingar till i telefonen....)

2.Olivia har blivit tok förkyld som precis alla andra runt omkring mig! Känner att bakterierna sakta riktar sig mot mig......

(Inte nu igen!!!!! Pallar inge mer. Ingen bad säsong för mig i sommar!!!!)

3.Efter att varit på jobbet från ca. 8.15-19 två dagar i rad så ska det bli skönt med en 9-15 dag imorgon!!!!

( Mys med barnen eftermiddag!!!! Jippi!)

4.Klockan är nu 20.57. Min man har fortfarande inte kommit ner efter att nattat våran son....

( Ja, han har ju givetvis somnat som vanligt!)

5. Så glad efter att jag hade en gammal party kompis som kund idag. Kan inte sluta le efter att hon påmint mig om min tid som 22-åring!

( Fest,fest,fest,fest.....och mera fest och efter fester!!!)

6.Det lutar åt att jag kommer att vara hemma stort sett hela juli i år!

(Tjoho! Första semestern på MYCKET LÄNGE!!!)

7.Nästa vecka på tisdag har vi utbildning på salongen.

(Wella/Sebastian.)

8.Den 3 maj är det dags igen. Jag ska iväg till Stockholm igen på fortsättnings kursen "In the saloon artists."

(Spännande, kul och förväntans full!)

9.På söndag ska jag vara barnvakt åt världens sötaste Kevin! Jag kommer att agera tre barns mamma då min man berättade för två timmar sedan att han ska bort med jobbet!

( Dock var det VÄLDIGT LÄNGESEN jag bytte en blöja! Typ 2 1/2 år sedan sist!!!!)

10.Lite tips!

Vi har lite erbjudanden på salongen just nu som är kanske lite intressant att veta...

*Köper ni Trilliance schampoo från SEBASTIAN just nu så får ni Trilliance condioner (310 kr ord. pris) på köpet!

* Köper ni ett färg balsam/inpackning från Davines just nu får ni färg schampoo på köpet!

Inga kommentarer: