lördag 16 juni 2012

Bröllops jobb och dop!



Den vackra bruden som jag hade äran att göra idag!


TÄRNA NR.1



TÄRNA NR.2 




Direkt efter jobbet tog jag mig till Gideonsbergs kyrkan där min brorson skulle döpas. Det är svårt att fota många på bild samtidigt! Det är alltid någon som blir mindre bra........



Min pappa kan tex. inte sitta stilla......Men efter några tillsägelser från mig så försökte han sitta blixt stilla..... 


Men då hade barnen hunnit tröttna rejält......och jag med!!!!!


Brorsans fina familj!

Idag är Kevin Chaisit Gester välsignad . Det är den enda som är döpt i min familj förutom min "svenne banan" till pappa. 


Efter att lyssnat till Guds ord så blev det givetvis fika. Linnea och hennes mamma är FANTASTISKA på att baka!!!!!
Önskar att alla som läser kunde få ta en tugga. Sjukt gott!!! 


Lite av det som bjöds på..... 


Inga kommentarer: