fredag 15 juni 2012

Hej hopp!

Dagarna springer iväg! Om det inte är inbokade möten så är det jobb eller så är det familj eller fest eller telefonsamtal eller, eller,eller.....men nu har jag tvingat ner mig själv i soffan med en STOR godisskål och jag sitter så nära min son så jag nästan sitter i hans små knän! Dottern sover....tror hon har blivit smittad av mig som har varit dunder sjuk i flera dagar. Så tråkigt att vara sjuk!!!! Ingen träning på en vecka.... Känner mig redan slapp i kroppen, hoppas att det är en inbillning!
Nu börjar det hända grejer med "MADE by" . Nästa vecka ska vi en sista gång prata med byggarna om vad som ska göras. Igår kväll/natt var jag och min kompanjon i lokalen och skruvade ner massa hyllor. Väckte genast nya affärsidéer när vi gick runt med en varsin skruvdragare i handen.;) lite bilder från gårdagens sommar fest med dagis. Bilderna visar en liten glimt från " munkens" vår projekt som var ämnet LUFT! Säger det en gång till, vi har dom mest underbaraste pedagogerna! Jag är så tacksam att dom har varit så kreativa med Munkens ungar under dessa 5 år. Dom har alltid massa nya projekt på gång!;) Tack, tack, TACK munken personalen!

Inga kommentarer: