måndag 8 april 2013

Ny vecka.





Härlig start på dagen!

Dock var jag väääääldigt trött denna morgon. Måste ha snoozat ett PAR gånger innan jag klev upp för morgon promenaden.
Men när man är väl är ute så piggnar man till av kylan.
Fy sjutton vad det biter i  kinderna fortfarande.


Under min promenad hann jag se ett polis uppdrag där dom fick tag på bovarna...
Jag såg när solen steg upp....
När jag väl var hemma mötte jag säkert tio motionärer som sprang eller gick sin PW runda.
Skönt att veta att det inte är bara jag som är halvt galen!;)


På torsdag kommer Diana Bäcklund från Hårologi tillbaka till salongen.
Har du hårbottens problem, kliar det, håret torrt?, håret trasigt?
Passa på att fråga våran hår expert om råd!

Välkomna in på MADE BY på torsdag mellan 12-16.

Inga kommentarer: