onsdag 24 april 2013

Trött tjej idag...




Min dag var egentligen inte nå annorlunda från någon annan dag den senaste månaden.
Men vissa dagar gäspar jag redan från start...

Klockan ringer kl.5.15

kl. 05.45 cyklar jag iväg till World class.

kl.6-7.00 tränar jag.

kl.7.00 cyklar jag hem.

kl.7.45 lämnar  cyklandes Philip eller Olivia till skola/dagis.

kl.8.10 är på jobbet och förbereder kaffe,kassa och annat....

kl.9 kommer kund....

Sen jobb till 18-19 men någon gång till bara16.......

Sen cyklar jag hem.

Äter.

Nattar ett av barnen.

Bloggar.

Duschar,

sen god natt! ;)

( Men ibland har jag sovmorgon, lämnar P och sedan är jag på gymmet kl.8...)

Nu har jag nått mitt första mål.

Har tappat 3 kg, men starkare och muskligare....OCH mycket tightare.
Nu ska jag försöka hålla det här till sommaren.
I juni kommer jag att ändra lite på träningen.
Lite fler promenader , lite mindre styrka. -1 kg till....

Mitt "mission " avklarad.

Sen är jag nöjd.

Efter sommaren kan jag gå upp 2 kg och hålla ett normalt tempo i träningen och kosten igen!;)))

Jag snackar mycket.....Vi får se om jag orkar?




Inga kommentarer: