torsdag 25 april 2013

Skrattattack!

Har legat och kollat på ett klipp på Facebook om och om igen!!!
En av mina bästa vänner fick nämligen besök i natt.
Innan hon fattade att ljudet hon hörde kom från skorstenen så smög hon omkring i deras hus och trodde att dom hade inbrotts tjuvar hemma....
I dag ringde hon upp en sotare som skulle lösa detta problem.
Han stack upp handen i röret och skriker till att han känner ett par jätte stora klor där inne!
Hahaha, kan inte sluta skratta.

Han tar dit en till kille. Nu står sotare nr 1 i vardagsrummet och puttar upp denna varelse upp i skorstenen så sotare nr2 kan ta emot den på taket. Sotare nr. 1 springer ut sedan och filmar nyfiket detta.
Han ropar på värsta Västmanlänskan till sotare nr 2 på taket att "det är ingen fara. Den biter dig inte!!!
Hahaha!
Sotare nr 2 håller nog på att skita ner sig! Hahaha!
Helt plötsligt vrålar sotare nr2 till och upp flyger stans största jävla uggla!!!!
Hahaha!
Om det inte är älgar, grävlingar, små jästa möss på deras tomt....ja, självklart ska en stor fet uggla fastna i deras skorsten också!!!!!
Jag dör av garv!
Sen har sotare nr 1 filmat detta så det finns bevis på hans sida på Facebook.
Kan inte sluta skratta!

Nej, nu måste jag sova!
Gick och la mig alldeles försent igår så det blev ingen morgon promenad imorse. Tränings fri dag och en dag för tidig ätar dag! Godis och annat gott har jag syndat med!:)
Jag är inte mer än människa. En människa har vissa behov!:)))

Jag får vara nöjd med kvällens skrattmuskler.;)
Imorgon hoppas jag på en bättre start!
God natt!

Inga kommentarer: