måndag 19 november 2012

Comeback back för andra gången....

Ni anar inte hur glad jag blev när jag hittade dessa två tidningar i min klädgarderob i morse när jag letade fram mina träningskläder.
Dom måste ha legat där i en månad.För det var en månad sen jag hade tänkt att göra min första comeback i min träning efter att haft ett uppehåll sen i maj... Den comebacken varade i två veckor och nu gör jag ett nytt försök efter ett uppehåll på 2-3 veckor....
Denna gång känner jag mig mer taggad. "Rump feber"...behöver jag skriva mer?
Jag har iallafall tappat 2 kg sen förra tisdagen.Då har vi ändå haft två kalas denna helg plus att jag har ätit hämt mat två dagar i rad, druckit 1 och en halv flaska vit vin denna helg.....
Japp, det verkar gå åt rätt håll iallafall? Nu är mitt enda mission att lyfta rumpan några cm också.;)

Inga kommentarer: