tisdag 9 oktober 2012

Mycket nöjd!


Efter helgens release party  för Illumina color /Wella, har jag längtat ihjäl mig efter att få testa dom nya färgerna!
Jag är så lyrisk över hur fina resultat jag har fått idag. :)
Tyvärr fotade jag aldrig mina resultat, men kan bara säga att tjejerna som gick från salongen var såååå fina i håret.

Mina kollegor har också testat på den nya färgen och känner precis som jag.
Super fina resultat och vi kommer absolut att fortsätta med dessa färger!

Annars?

ja, vad har hänt?

Inget särskilt....

Klev upp kl.06.00 för att hinna motionera 30 minuter innan resten av familjen skulle kliva upp.

Sedan först in på jobbet och sist ut....

Min familj sover....

Och jag sitter här och äter och bloggar!

Imorgon ser mitt schema likadant ut igen. Morgonträning men då på gymmet eventuellt och sedan jobb och städ ...

(Kanske hemma runt 21.00 imorgon.......)

Men det är inge synd om mig, SALONGEN  GÅR JU SUPER BRA!:))))



Inga kommentarer: