måndag 8 oktober 2012

Nya tag!

Japp, då var det måndag igen. Det innebär ny dag, ny vecka och nya planer.
Denna måndag har jag varit ledig. :)
Jag och min man bestämde oss i morse för att ta tag i vårat tränings liv igen. Så min snälla svärmor tog barnen några timmar och jag och Johan åkte till gymmet.
Jag har ju inte tränat sen i maj och det har hänt lite sen jag var där sist! Det heter inte Njoy längre utan World Class Fitness och Spa Västerås...Så nu byggs det om och det ser ut att bli jätte fint!:)))
Jag hoppades på att inte möta min f.d PT...;)))) 
 Jag är såååå fruktansvärt otränad just nu och HON vann SM i fitness i helgen...... Men självklart snubblade jag på henne. 
MAMA MIA vad hon är snygg!!!! Så jäkla tight kvinna.....


Tränings passet blev ett allround pass för att få en liten mjuk start. Börjar alltid så för att inte chocka kroppen med att dra på sig massa skador på en gång. 30 minuter kondition och 30 minuter lätt/intensiv styrka stod på schemat. 
Har ju tyvärr min inflammation i rygg, nacke så alla rörelser blev runt bröst höjd.
Många reps, men lätta som sagt.

Efter gymmet passade jag och Johan på att hälsa på en av våra bästa vänner som äger butiken :

'

Såååå himla snygga kläder dom har fått in! Farligt att gå in där när plånboken säger NEJ!


Hittade den här fina västen som är sjukt prisvärd. Trodde den skulle kosta runt 1500 kronor men den kostar endast 699 kr tror jag. Kanske minns fel....Men billig är den!
Jätte fin att ha över min svarta skinnjacka. :)))


Efter att haft lite lyx tid med min man (Träning, lunch nere i kajen i solen och kramats.;))
så åkte vi HELA familjen till Vallby museum där vi fikade och tittade på djuren. Olivia älskar djur medan min son tycker  det är bort kastad tid....;)

Ja, oavsett  vad alla tyckte om det besöket så var det en härlig dag i solen! :)






Inga kommentarer: