tisdag 17 april 2012

Tänder ett ljus för en gammal vän.....

Satt alldeles nyss maten i halsen när jag läste bland alla status rader på Facebook om en gammal väns sorg......

Tänker fatta mig kort idag. Mest för respekt för henne och hennes familj som är i stor sorg.

Jag har känt denna tjej sen lågstadiet fram till gymnasiet. Vi hängde ihop i vått och torrt under hela högstadiet då hon träffade sin älskade sambo. Dom har hängt ihop sen dess. Dom har fått fyra små underbara barn som jag aldrig har träffat men åskådat från långt håll genom bilder på facebook....

Det är i tårar jag skriver detta......

Jag beklagar C eran sorg! Jag finner inga ord.....Jag önskar att världen vore mera rättvist. Jag önskar att jag kunde få hjälpa dig och barnen på något sätt.....Att bara finnas där för dig. Jag har stått vid din sida förrut.....Då din far gick bort......
Livet är INTE RÄTTVIST!!!!!

JAG HAR SKICKAT DIG MITT NUMMER. I RESPEKT OCH TANKAR FÖR DIN FAMILJ SÅ TÄNDER JAG ETT LJUS FÖR ER OCH BER OM STYRKA!

Inga kommentarer: