måndag 16 april 2012

Allt på en gång!!! Då kör vi!

Det är ofta jag märker att jag vill LITE FÖR MYCKET på samma gång....

Ta, som igår....
Jag sitter med datorn på soffkanten (bloggar), en oläst tidning i knäna, hörlurar i öronen som är kopplad till min mobil för jag ska ringa ett viktigt samtal. Bredvid mig i soffan står en skål med naturgodis som jag absolut var "pronto" sugen på......Tv:n står på ifall det börjar något bra på tv.....

Det är jag i ett nötskal.....

Så ser mitt liv ut. Om det inte är datorer, telefoner, tv, tidning så är det dammsugare, tvätt, träna,gräva, göra rent toaletter, laga mat som jag gör samtidigt!!!

En sak i taget, kommer jag ALDRIG att lära mig!

I dag/ i morse vaknade jag och suckade att det bara var måndag......Inte förens onsdag ska jag träna med min PT Carina!

Men gudarna måste ha hört mina besvikna tankar, för när jag värmde upp sprang en glad Carina förbi mig och mumlade glatt om att jag skulle få mig ett "bonus pass" !!!!!!! JIPPPI!!!!! Världens lyckligaste jag fick ett 20 minuters pass av världens energi rikaste kvinna!!!!

Älskar henne redan!!!! Bara fyra pass....Kan man säga att man älskar någon efter fyra gånger???? Funderar om jag ska fria till henne så hon blir MIN!?!? Hahahah, skämtar givetvis!


Inga kommentarer: