lördag 25 maj 2013

Lördag.

Från taekwondo till kalas till överraskande mys med familj!
Trodde min son skulle gardera sig idag men tagit fel på datum! Självklart ska han ställa sig för det stora provet nästa vecka då jag självklart jobbar! Det gör ont i hela mig att inte kunna närvara...:(

Tredje gången gillt.
Parasoll inköpt! Se bilder nedanför.

Efter ha varit på världens längsta kalas inne på Leos lekland ( inomhus.,.när vädret bjuder på sommar vibbar ) så blev jag glatt överraskad när köket var fullt igång hemma med förberedelser för grillfest!;)
Min mans föräldrar och morbror med barnbarn kom över på ett litet spontant besök. Med hade dom mat och dryck för ett helt område!
Nu är jag mätt och belåten! Imorgon är det fotbolls turnering ute i Irsta!

Kraaaam














Inga kommentarer: