lördag 25 februari 2012

DANNY, MITT NUMMER ÄR.......


Om min man dumpar mig för någon snygg 18-åring snart, så vet jag vem jag ska leta upp! DANNY!!!  Mama mia.....
Det gjorde ingenting att han hade melodifestivalens fulaste kläder i kväll..... han knäcker ändå!

Men vilka dåliga bidrag!!! Jag höll på att svimma. Pinsamt......Tänker tex. på Lotta och Christer Sjögren. Kändes som jag satt på ett hotell i Egypten och tittade på hotellets restaurang show...Tummen neråt och gäspningar på det. Lisa M var bra stund vis men när man trodde låten skulle komma igång så dala den lika fort. Jätte besviken blev jag! Hanna var ok...bättre dansare än sångare. Han söta killen som sjöng "kyss mig" svängde det om , men inget som föll mig i smaken ....Neeeej, väldigt besviken över kvällens bidrag helt enkelt! Tur att Danny var med så jag fick dregla lite....

Inga kommentarer: