fredag 3 maj 2013

Inspirations rik dag!

I dag packade jag ryggsäcken och begav mig till Stockholm.
Mitt upp drag som Sebastians" salongs artist " idag var att assistera dom stora frisör stjärnorna för morgon dagens stora "Grand finale".
Tyvärr är jag på väg hem till Västerås igen medan hela teamet ska ut och äta och dricka gott tillsammans ikväll. Imorgon kommer dom att fortsätta att förbereda visningen inför kvällen då vi 25 utvalda salongs artister ska vara med både före och efter.....men jag kommer att befinna mig i Västerås då jag har viktiga uppdrag på min egen salong!

Brud och tärnor ska fixas + en 30-åring som ska ha en stor fest ska också fixas..... Senare på kvällen ska jag gästa Stadshotellet då ett stort party med speciellt inbjudna kommer att närvara.
Jag kommer nog bli full på ett glas imorgon....
















Inga kommentarer: