söndag 5 maj 2013

Party, party,party!!!




Party sminket på, party håret fixat...bara festen som väntar.



Obligatorisk blogg närvaro kort inne på toaletten på Stadshotellet! ;)




Härlig fest med underbara party människor!
Ett grymt bra band som heter ASSORTMENT spelade hela kvällen.
Sprit,mat, vin och dans hela kvällen lång!!!

Fast jag blivit två barns mamma så finns mina gamla partyprinsess gener kvar hos mig.
"Still going strong!!!"

Jag vill ge mig själv en klapp på axeln som drack varannan vatten. Vin, vatten, vin, vatten...en rom och cola, vatten, vin, vatten.....

Första gången jag sköter det helt själv!
Kors i taket!
Vuxen poäng till mig.

Festen får fem stjärnor av fem möjliga.

Lika suddig som bilden är på mig och min "hemliga man".....Ja, så suddigt och luddigt var det i mitt huvud också  när bilden togs!

Jag kom hem med en fläskläpp(efter att fått en dansande armbåge på underläppen så den sprack och började blöda)
Kebabsås på hela kjolen.....
Blåsor under fötterna....
Värk i fötterna....

Vaknade glad men väldigt trött och mör!
Tyvärr har jag missat ännu en dag med fint väder.

Fantastiska svärmor och svärfar kom t om hem till oss på dagen med en gryta köttfärsås med kantareller i som dom kokade pasta till sedan.

Jag blir otroligt bortskämd av min mans familj!





Inga kommentarer: