måndag 29 april 2013

Tack Sam!

Efter ett ganska dåligt pass på gymmet och vågen visade 2 kg plus efter helgens syndigheter så blev måndags morgonen seg....min läpp hängde ända ner till knäna!

Men så ser det alltid ut efter en helg...

 Jag lär mig aldrig att jag måste sluta väga mig på måndagen.
Har egentligen slutat väga mig sen många år tillbaka.( men har börjat dumt nog igen...)
Jag brukar hålla reda på min vikt genom att byxorna kan bli stora(undervikt), sitter bra (perfekt vikt) eller så sitter det jävligt tight och mina höfter väller över...
Ja, då vet jag att det är dags att träna och äta nyttigare igen!

Men den stora lyckan idag var när jag kom till jobbet och öppnade mitt skåp där jag hänger in väska och jacka och den sötaste lilla Victoria Secret påsen stod där!

Till mig!!!!!

Tack världens bästa kill- kompis Samuel för fina presenten!

Kan vara så att han kände sig tvungen när han numera har två fruar, då jag och hans fru har skrivit på massa gemensamma papper sista halvåret.;))
Allt hon får får jag liksom...:))) Eller så är han bara världens bästa?! Eller hur Denza? :)

Måste tillägga att han köpt typ 15 påsar till henne och en till mig....

Inga kommentarer: