söndag 3 mars 2013

NU KÖR VI!!!!

Nej, nu tar jag mig i kragen och lägger i min extra växel!!!

Som en blixt från klar himmel så har jag bestämt mig för att bli gamla vanliga Madde.

 "Hälso Madde"

Äta nyttigt och motionera i lagom nivå.

Här ska det inhandlas frukt och grönt, vitaminer,bra råvaror, dra ner på sockret i veckorna, omega 3 och omega 6 tillbaka på tallriken. Kanske t om bakar lite nyttigt bröd fram över..... Äta regelbundet med mellanmål, egna lagade luncher....

Jag har faktiskt tok slarvat med min hälsa sista åren. Äter inte regelbundet. Ibland ingenting och andra stunder vräker jag i mig som en ko.
Äter dåligt med frukt, vilket jag mer eller mindre har varit ett stort måste i mitt 31- åriga liv.

Men man kan inte vara på topp jämt!;)

Inte ens jag....Fröken: "jag önskar att jag vore perfekt!" ;)))))

Sen har jag ju min yoga fantast på jobbet, Carro Massaro som eventuellt ska föra tillbaka mig i Yogans värld.

Långa promenader, yoga och hälsomat är nog vad jag behöver!

AMEN.



Inga kommentarer: