söndag 3 mars 2013

SUCK.....


Jag vet inte hur många som har varit med om en RIKTIG influensa?

Jag har varit sjuk många gånger i mitt liv.
Åkte på en liknande svininfluensa för ett par år sedan men det gick över efter någon vecka.

Men detta tar priset!

Säger bara, den som känner sig minsta lite dålig.....

VA SNÄLL ATT INTE KOMMA I NÄRHETEN AV MIG!!!

Det här tar både fysiskt och psykiskt!

Tog en kort promenad till våran affär alldeles nyss...
trodde jag skulle svimma på vägen.


Jag har hellre magsjuka.
(Det går iallafall över på två dagar.)

Att bli andfådd att bara av att prata eller tänka eller vara yr eller ha kramper i muskler och leder önskar jag inte änns min värsta fiende att den skulle behöva lida av så här länge.

Men, vem fan har lagt en förbannlse över mig?

Ta tillbaka det isåfall! ;)))))


Men det positiva är att jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår.
Så det går sakta åt rätt håll!
(Feber fri dessutom, Hallelujah!)



 

Inga kommentarer: