måndag 4 mars 2013

Ny start!

Har varit utanför dörren och tagit en nypa luft idag.
Men vad det tog på krafterna!!!
Känslan var som jag hade sprungit flera mil, jag var helt slut och snurrig när jag kom hem.
För varje timme som går så känner jag att kroppen börja hämta sig.
Proppat i mig vitaminer, mat och vatten.
Jag och min man har varit och stor handlat hem en massa feelgood ingredienser.
Nu är det dags för familjen Myhr att bli hälsosamma igen!

Jag har till och med gjort ordning matlådor.
Har aldrig med mig matlådor till jobbet.
Har förr i tiden alltid lagat min egen sallad till lunch på plats men sista året har jag köpt en färdig sallad. ( innehåll: isbergsallad,en gurka, en tomat, fem majskorn,lite urvattnade räkor....) inte så mycket vitaminer i en 60 kronors sallad!

Köpt hem kvarg, keso, frukt och grönt, torsk, lax, kyckling, vitlök, ingefära, nya kryddor och massa andra härligheter.
Det var läääängesen våran kyl, frys och skafferi var så fulla!

"Mission today is done!"

Inga kommentarer: