tisdag 19 februari 2013

Hur gör jag nu?

Jag gillar inte förändringar om inte jag har bestämt dom. ;)

Många har klagat på gymmet jag tränar på, att det har varit dags att byta maskiner....Nu har dom gjort det...
Namn, lokal, maskiner...Ja, 99% är bytt!
 Det gör mig galen just nu...
Mina maskiner, mina rutiner, mina egna pass är "poff" borta. Jag såg ut som ett stort frågetecken när jag titta på alla nya maskiner idag.
Dom ser ut som dom är tagna från en annan planet. (Rymdfarkost)
Träningen blev därmed usel....

Nu ska jag inte bara klaga på maskinerna, det kommer att ta tid att återhämta styrka och kondition efter att min kropp har/är/varit så nedbryten.

Satte mig faktiskt i en av dom nya maskinerna idag....Men kunde inte förstå hur jag skulle göra.
Måste nog fråga någon som jobbar där hur dessa grejer funkar!?!?

Grrrrr.....Jag är en sån rutin människa och vill ha mina grejer på sin plats på gymmet!!!!!!
Har tränat där i 10 år och jag skulle kunna köra mina pass sovandes.

Men, det är väl bara att ställa om sig!

Bitter.se




Inga kommentarer: