måndag 18 februari 2013

Drömmer mig bort!

Idag ledig pga helgens kommande arbete. Har lekt prinsess skola med min dotter bland annat!


Är så trött på detta väder nu. Drömmer mig bort till varmare bredd grader. Får längtan efter Thailand, Barcelona, Nice, Monaco, New York... Ja, you name it!
Vi har blivit tillfrågade om vi vill åka till Paris i maj och det vill vi också...men pengarna räcker inte till ALLA drömmar. Inte nog med det så tittar vi på nya vitvaror just nu också.
Jag får svett bryt!
Ibland skulle livet vara bara lite lite enklare om jag hade en annan inkomst!
Skulle vilja resa 2-3 gånger om året som förr.
Jag skulle vilja köpa det jag vill köpa utan att oroa mig om morgon dagen....
Jag vill ha, ha, ha....
Inte nog med allt detta. Ungarna ska ju ha sommarlov också. Vad ska vi hitta på då? Deras behov är egentligen inte mera än att lögarengens bad ska besökas.
(Men jag tycker det är så läskigt att sätta mina nakna fötter där.)
Vi får se vad vi bestämmer oss för! Jag och min man firar 10 år tillsammans i år så nån liten resa blir det allt.... Kanske hamnar i Eskilstuna med endast en enkel biljett... Vi får kanske lifta hem eller nåt!;)

Inga kommentarer: