måndag 4 februari 2013

2013 är inte mitt år....

Nä, nu är jag trött på det här. Vägrar att vara sjuk!  Har legat sen i söndags. Känns som jag har ligg sår, plus att min rygg har förvärrats. Vi måste äga stans sämsta sängmadrasser!
Sista året har jag klagat över min rygg hit och dit när jag ligger ner i våran säng.
 Har hamnat ett antal gånger sovandes i min dotters rum då två barn och en stor karl ligger tvärs över hela min säng. Har trott att jag sovit så bra hennes rum för att jag sovit själv men ärligt talat så tror jag att hon har en bättre madrass en oss också. Sover mer än gärna i dotterns rum flera  gånger. Då kanske jag åtminstone får sova en hel natt utan påslag av nackspärr och ryggont! (Räcker att ha ont av yrket jag har...)

Kommer att återgå till jobbet imorgon igen. Nu kan jag ju inte smittas längre....?!

År 2013 är inte mitt år. Börjar i varje fall INTE bra!!!



Inga kommentarer: