torsdag 6 december 2012

Rond 2

Nu står jag här igen med färg i håret. Gårdagens expriment med gamla färgtuber som jag hittade i någon låda blev inte såååå bra...nej...

Nu roar jag mig med att designa en ny färg kappa. Min svarta soppsäck har fått armar....as tråkigt, jag vet. Lika tråkigt som att göra en omfärgning på sig själv! Morr...

När man redan är irriterad så har jag börjat reta mig på att grannens perfekta hus är bara för fint!!! Allt är PERFEKT! Inget är fel... Tom deras jävla adventsljustakar är större, bättre och finare än våra små! Vi har haft våra stått i köket precis som grannarnas. (Har bytt plats på dom nu) Men när vi flyttade hit köpt jag mina små svindyra ljusstakar och ställde dom i köks fönstret...dagen efter stod grannens jätte as till adventsljustakar också där...mittemot! Dom har säkert haft dom längre,men hur skulle jag veta?
Min man muttrade och sa till mig då:
- Deras är större än våra.....

Dom ska tydligen flytta till Göteborg och deras hus är ute på Hemnet. När dom har flyttat ska jag åka direkt och köpa dom där jätte ljusstakarna till nästa år! För jag vill också ha dom..

Inga kommentarer: