måndag 10 december 2012

Måndag igen....


Har inte hunnit/orkat bloggat på hela helgen. Istället har bilder lagts ut på instagram.
Men nu kommer bilder även här på bloggen.

Fredagen var hela personalstyrkan med respektive och gästade
FOLKETS.
Mycket god mat och dryck serverades!

Lördags morgonen bjöds på underhållning när min son tog grönt bälte i taekwondo.

Helgen stod mest för mys och julpynt. Lite nya juldekorationer köptes hem. Har bland annat köpt likadana adventsljustakar som grannarna. :/
Ni vet dom där STORA jag skrev om härom dagen!?
(Nästa år kommer dom stå nere i köket, när grannarna har flyttat...Just nu har dom placerats i barnens rum....:/ Och stjärnorna som står där nu kommer sedan att ställas i ungarnas rum......:/  Det kallar jag planering för framtiden!
Vågar inte ha likadant som dom just nu.....Väntar lite...)
Olivias rum.

Vaknade upp bakis i lördags men det hindrade inte mina planer för att ha julmys med barnen.
Jag och min man åkte iväg och handlade på oss pepparkaksdeg, pepparkakshus, godis och annat kul som vi skulle pyssla med.Hemma spelades julmusik i bakgrunden, tända ljus, alla var sams....Tills det blev "hack i skivan"....
mitt j-vla pepparkakshus gick sönder och jag stod och svor över detta super enkla färdig paketerade skit sak som man bara ska limma ihop och dekorera!!!!!!
F-n vad arg jag var!
Första och sista gången jag gör nåt sånt här!!!

Barnen hade i allafall skoj!
Dom släppte loss och lät deras kreativa sida ta plats.;)))


Inga kommentarer: