onsdag 5 december 2012

Don`t do this.....


Ok, nu har jag exakt tio minuter på mig att fatta mig kort vad jag vill ha sagt idag.

Nå, vad händer och fötter???

Förra veckan kom "Made by" gängets nya jackor. Så fina och så nöjda är vi med dem.
Alla har en varsin d.brand jacka med trycket  Made by på stjärten. Trycket är en reflex färgad text.

Tycker ni om jack modellen så finns dom på JEANSBUTIKEN här i Västerås.

Och varför har jag så bråttom?

Jo, för att jag färgar håret på mig själv här hemma.
Det är så mycket att göra i december så tiden räcker inte till för att få hjälp av någon.....:(

Men, men jag spiller inga tårar.
jag har klippt sönder en svart soppsäck som jag har gjort hål för huvudet. Sedan har jag trätt på mig den , så nu sitter jag här i en svart soppsäck och har färg i håret.
PLEASE, DON`T DO THIS AT HOME!!!

Jag tror jag vet vad jag håller på med i allafall........


På fredag slår jag nämligen klackarna i taket igen och ska ut med med Made by gänget och respektive.
Denna gång ska vi prova maten på FOLKETS!

Inga kommentarer: