måndag 17 december 2012

Gul, blå och skrapsår....


Bara en vecka kvar, sen är det jul!
Letar för fullt inspiration för min kommande jul dukning.
Jag tror jag har en bra ide på gång,
får se om jag kan förverkliga
det bara!

I går lagades det knäck här hemma och
barnen och jag julpyntade granen.

Sedan hade vi fin besök av min mans syster som är hemma från staterna.
Hon är en sån där riktig NEW YORK fru men
 långt, långt ifrån dom vi ser på tv!!!

Min svägerska är ingen bimbo, utan
en smart tjej med fötterna på jorden.
Hon är smart, snabbtänkt, allmänbildad, har jurist utbildning i bagaget
men framför allt ett jätte stort hjärta.
Mina barn älskar henne.

Barnen har tjatat hål i mina öron om att åka till New York igen , så kanske snart..
Ska bara skrapa mina triss först...Sen kanske?

Idag har jag gått omkring och ojat mig!
Ramlade nämligen i källar trappen igår kväll. Slog mig både, gul, blå och blodig.
Framför allt gjorde jag illa mig i svanken då jag fick ett trappsteg just där.

Ingen skön känsla!
skrek som en stucken gris!!!
Tror ni min man hörde nåt?
Nej....

hahahah!!!
jag fick mig ett litet utbrott av all smärta;

"Jag kunde ju för fan ha dött!!!"

( Ljög ju självklart, men några brytna ben kanske det hade varit mera sant...?)

Måste avsluta detta med att jag höjde verkligen mina läsar siffror med att visa min kropp.
Hahahah, dubbelt så många tittarsiffror
än vanligt.
"Wow"...

Eller så är det någon som har gått in ett antal x- gånger  och besökt min sida!;)))



Inga kommentarer: