tisdag 18 december 2012

Lite ont...

Min vurpa i källartrappen härom kvällen har gett mig blåmärken och skrapsår lite här och där på kroppen.
Men det är inte det värsta. Skrapsåren är små och lika så de blåa efterlämnade såren. Men smärtan är mer smärtsam...
Men det är bara att bita ihop så här i julitider. Har inte direkt tid att ha ont..
Ska bara jobba först, inhandla julklappar, städa, möbler, handla smått och gott inför julen sen ska jag lägga mig ner och skrika AJ!

Ni som inte hann få någon tid hos mig på salongen innan jul och nyår kan jag ge lite hår tips:

1. Använd hatt.
2. Tvätta håret med en färg balsam. Den ger lite färg, glans och ger håret ett mera livfullt uttryck.
3.Locka och busa håret lite rufsigt och se till att du inte har bena. En skarp bena ser man tex. Utväxten väldigt tydligt. Ruffs och bus tar bort blicken från "fart randen".
4. Lura dina vänner genom att säga att utväxt är fortfarande inne....

Inga kommentarer: