tisdag 23 oktober 2012

WTF

Jag är glad att jag inte har följt ett ända program av Hollywood fruar sen den första säsongen va....!

Fy tusan för att se på såna rika clowner. Den ena dummare än den andra. Maria M är den som verkar ha ett gott hjärta och är "normal" bland dessa fruar. (Och då är hon inte normal, men omedveten kul och underhållande på ett hjärtligt sett....)

Men nu har jag läst på FB och hört av vänner och bekanta att detta ska vara ganska underhållande. 

Ja....Jag har faktiskt tyckt att sådana här program har varit kul....Antingen är det jag som har blivit j-vligt tråkig eller så har jag bara vuxit ifrån att se massa rika damer som försöker bli kända på "sitt sätt".

Suck och stön......

Misstänker att jag har ägglossning för just nu skulle jag kunna skriva så mycket skit om dessa totalt vrickade kärringar....men jag tror jag håller låg profil. Annars vaknar jag med ångest imorgon och får radera detta inlägg snarast! ;)

Eller så är jag kanske mest irriterad över att jag har spärrat min dosa som jag godkänner räkningar med. Ghaaaaa!!!! Hur lyckas jag?
Tror att det berodde på att jag fick men total black out när jag hade Hollywood fruar i bakgrunden....
Total förrvirring...räkningar, psyk fall, generande känsla, ironi,bank dosa....

Ja, det inte lätt....

Kort fattat:

Skulle aldrig att ha tittat på den där skiten för då skulle aldrig min dosa sabbats!!! (Skyller på det i allafall, känns bättre nu....)

Inga kommentarer: