måndag 22 oktober 2012

d.brand


Jag har fått upp ögonen för ett nytt intressant  mode märke. Nytt i mina ögonen men  märket har funnit sen 2006.
d.brand är ett svenskt märke som har vuxit extremt snabbt och brett dom senaste sex åren.
Dom tillverkar allt från glasögon till mode kläder.

Varför jag  fick mitt intresse för märket var för att jag har varit på jakt efter en schysst vinter jacka för prisvärda pengar. Jag sprang in till Samuel på JEANSBUTIKEN härom veckan och han visade mig lite nya kläder han skulle få in för både tjej och kille.
Jag i min tur föll ju självklart pladask......
Extra kul tycker jag att det är att handla saker när jag vet att det är Svensk design och att inte så många har har hunnit handlat märket före mig här i Västerås.;)



Otroligt snygga kläder!!!
Helt i min stil.  


Älskar slitna jeans, jumper och svart kavaj!!!
Denna bild går rakt in i mitt mode hjärta.

(Jag kan dock inte bestämma mig för svart eller vit vinterjacka?)

Inga kommentarer: