onsdag 24 oktober 2012

Är på G


Tredje och sista dagen gillt för träning denna vecka!

Den enda nackdelen med träning dom första fyra veckorna från start är att jag alltid , alltid sväller. Vätska , mjölksyra, blodet som strömmar ökar volymen på kroppen och jag blir alltid lika förtvivlad och obekväm....Fast jag vet att det alltid ser ut så här, tills det en dag då det faktiskt vänder.

I dag lyckades jag få med mig ett par jeans som jag inte har haft sen i somras....
I somras jobbade jag dygnet runt och glömde bort och äta så det innebar några kilo minus....
Tänkte inte på när jag kastade ner mitt ombyte i väskan att jag har gått upp 3-4 kg....

Jag kan säga att jag fick nästan panik och hysteriska svett attacker när jag skulle försöka dra på mig jeansen.
Hahahah, jag kan skratta åt det nu...Men som jag har lidit idag!!!!

Jag fick igen knappen till slut och drog upp dragkedjan, men jag kan säga att byxorna satt som korv skinn.
Nu när jag kom hem efter denna arbetsdag var det för tusan lika svårt att tråckla sig ur byxorna. Jeans sömmarna satt lågt in i huden så jag ser nu ut som en kassler bit...

Har någon tips på hur man tränar så man slipper så stora benmuskler, så tar jag gärna emot tips?!?!
jag har en förmåga att få så runda muskliga ben, fast jag vill ha såna där "balett ben". Förstår ni vad jag menar?
Jag antar att jag måste stretcha mer och kanske gå långpromenader????
Nästa vecka kanske morgonpromenader står på tränings schemat?







Inga kommentarer: