söndag 21 oktober 2012

Heja heja!!!!


Jag och Denice är stolta över våra tre ny utbildade Hårologer på salongen.  Nu har dom massor av kunskap  och vetenskap om hår och hårbotten som dom kommer att kunna hjälpa sina kunder med ifall dom har några problem.
Viktigt att veta som kund är att vi INTE är några läkare. Men en hårolog kan lite mera om näringens betydelse för yttre skönhet än en vanlig frisör.

 "Kunskap" är grunden och nyckeln till allt.

Tjejerna är oerhört kreativa, duktiga på det dom gör redan som frisörer, men "lära" kan man aldrig få för lite av. Det är det vi växer av.



Ja.....Och nu till mig.

Super mysig helg med min kära kompanjon och familjerna.

Det värmde verkligen att se att våra flickor äntligen kan leka ihop! Denice dotter är två år yngre än min..
Men nu snackar dom, skrattar och busar dom tillsammans! :))))


Olivia har varit tum fri i en vecka nu!
Dock har kvällarna blivit lite långa för henne och mig eftersom hon har svårt att komma till ro.Humöret svänger ganska extremt just nu. Men det går smidigare och smidigare.

Jag har full förståelse och försöker hitta mina knep för att hon ska slappna av. Det känns som vi håller på att hitta nåt som funkar. (Massage i pannan och att hon hör mina lugna andningar när vi går och lägger oss.)
Hennes vilja är OTROLIGT STARK och jag som mamma är oerhört stolt över hennes beslut och bestämdhet.

Tummen har ju varit hennes trygghet sen hon låg i magen på mig.....!
(Hon fyller fyra i november.)

Inte för att skryta, men jag som vuxen lär mig också nåt av det här.

"Vill man, så kan man."

Inga kommentarer: