fredag 12 oktober 2012

Fredags mys!

Vi är pappa lediga i kväll!;) Innebär att jag och barnen ligger själva i kväll i en liten hög framför tv:n med godis skålen på toppen.

Älskar när dom är så här gosiga med mig!:))) mitt mamma hjärta dunkar tvåhundra kärlekslag i sekunden för dessa två!!!!

Dock var morgonen mer dramatisk mellan min son och mig.
Han vill inte/gillar inte sin super coola trendiga vinter jacka han fått av mig!!! Grrr.... Och jag blir ledsen för att han inte förstår hur COOLA kläder hans mamma köper?!?! Och han vill helst bara klä ner sig.... Inte hela världen egentligen... Men blir mest besviken på mig själv faktiskt, som hoppas och tror att han ska klä sig som en trendig tonåring..

Jag vet....jag skäms! Hur tänker jag?

Han är precis som sin pappa. Kläderna ska vara neutrala. Man ska smälta in. Inte för fint och inte heller fult.Det ska absolut inte sticka ut på något sett...helst en svart t-shirt, basic byxa, svart jacka,schyssta gympa skor, vanlig mössa.... Inget som liknar en cool sjal, keps, skate mössa, eller nåt som JAG gillar är ok....hm....

Det är tur att jag har en som är lik mig. jag och Olivia skulle kunna bo i en kläd galleria!;)))
Men vi är ju också tjejer.:)


Fyndat på Bella Vista i dag. 

Inga kommentarer: