fredag 28 september 2012

I dag.


Idag har jag en ledig dag då skola och dagis har stängt pga planeringsdag.
Jag har haft tryck i huvudet i en månads tid som leder till att jag får yrsel och nära på att svimmar lite då och då. Jag misstänker bihåleinflammation  och inflammation i nacke,rygg....
Nu har jag äntligen ringt 1177 som tyckte jag "pronto" skulle ringa familjeläkaren.
och som vanligt säger familjeläkaren att jag ska känna efter över helgen och sedan ringa tillbaka om det inte gått över.....Men denna gång skrev dom ut medicin iallafall så trycket förhoppningsvis släpper!!!! Kors i taket och jag bugar och niger till "lite" hjälp iallafall!

Dock boka jag av min tjejkväll som jag sett i framemot! :(
Men denna helg kommer att bli intensiv ändå med två stycken barnkalas lördag och söndag, arbete imorgon, hästridning, söndagsstädning på jobbet söndag.......Sen är det måndag igen med full arbetsschema och den veckan avslutas med kurs och festligheter.......
Ja, sen fortsätter det, fortsätter,fortsätter.....

Så jag ser framemot att ligga sked min man i soffan i dag och barnen över oss!!!!
"Viva familjen Myhr! "


Inga kommentarer: