torsdag 27 september 2012

Jag, en lycklig vinnare!

Hej hopp!

Jag är en lycklig vinnare till ett par Ray Ban. För ett par veckor sen hade Wella en frågeformulär  via  mail  som man skulle svara på. Tanken är att förbättra företaget till nåt ÄNNU BÄTTRE och dom vill höra vad vi kunder känner och tycker...
Jag brukar aldrig svara på sånt, MEN......
Jag vet inte varför, men jag fyllde i alla frågor och sände tillbaka mailet.
Och nu sitter jag här med ett par Ray Ban solglasögon i handen!


Känner mig så COOL just nu!!! ;)))))) 


Solglasögonen matchar perfekt med min höst outfit,
Dr. Martens och min fina grön mossiga parkas !


                                                           DAGENS FÄRG:




Made by Cathrin Lööf 


Min kollega färgade en av sina vågade kunder idag i en härlig ljus lila färg!
Såååå härlig färg och en sån härlig cool tjej! 


Inga kommentarer: