söndag 26 augusti 2012

Stockholms skärgård.

Är hemma nu efter en kräftskiva ute i Skärgården. Som vanligt hade jag VÄLDIGT trevligt! Jag förstår inte på mig själv och mina party ådror?.....jag lägger alltid i den högsta växeln när jag är på fest. Varför kan jag inte bara vara en lugn och fin tjej?

Nej, för jag ska ta ton för snapsvisa (Fast jag knappt känner någon), höras och synas så alla vet vem jag är. Dansa på bord och bänkar och ropar "oh, oh " ljud.......
Drar till med 08-dialekt........och bara TOK festar och dansar långt långt in på natten/morgonen.



Vi hann med våran båt i Stavsnäs! Firades med ett glas vin.


Lyxigt. Båten stannar precis nedanför våra vänners  hus!


Dukas upp till fest.


"DJ  KALK-I"  


Tips promenad. Mitt lag kom tvär sist....Vi hade 5 av 15 rätt!


Fina Fia!


 ca. 02.15


?


I morse väckte Fia  oss och sa att det var en timme kvar tills båten kom och att frukosten stod på bordet.
Jag hoppade givetvis upp, men var dock inte så vaken än....

Åt min frukost och tog bort sängkläderna och packade ner bäddsoffan....Men sen förstod jag inte alls mig på hur kuddarna skulle ligga???? Jag snurrade på dom vände dom upp och ner.....Fattade fortfarande inte?
Så när Fia kom in på mitt rum så sa jag till henne att jag inte fattade mig på kuddarna???? Hon gap skratta och vände den rundade delen mot armstöden.
Jag skrattar fortfarande så tårarna sprutar!!!!!!  Jag vet inte hur många gånger jag har skrattat åt det idag, men varje gång skrattar jag så jag håller på att kissa på mig.

Jag hade inte alla hjärnceller på plats denna morgon.

( Det är hennes sambo som har skickat mig denna bild, som en liten påminnelse!)




Inga kommentarer: