torsdag 23 augusti 2012

Musik

Dagens uppgift förutom färg kurs, så har jag försökt få ihop olika spellistor till jobbet. Det är inte så enkelt som ni kanske tror.(har typ suttit här 3 timmar) Vi  är sju stycken med olika smak och tycke på vad som ska spelas i bakgrunden. Vi har smaker som schlager, disco, kling klong musik och JAG gillar "IBIZA" och nattklubbs toner.

Jag har försökt blandat upp det, men tyvärr kan jag inte med kling klong och viss schlager......Men svenskt,hit musik och gamla godingar från olika årgångar kommer att spelas.

Helgen närmar sig och kräftskiva står på listan!!! Det ska bli så roligt. Min favorit "DJ" står för musiken. ;) Min väns sambo har samma smak som mig och min man och jag kan dansa långt in i natten till hans spellistor.;)

Men jag måste säga att det är så fantastiskt kul att sitta och lyssna på musik i timmar. Vissa låtar väcker minnen, andra påminner om personer, ställen,sommar, vinter, ungdom, sorg, fylla.....Ja, you name it!


                                                               Pssssssssssst.......




Glöm inte bort att vårda dina torra sommar toppar.
Bästa är att topp klippa, använda inpackning som innehåller  fukt och uppbyggande. Har du jätte slitet hår bör du ha en kur som innehåller aminosyror som bygger upp håret.

Vill du höst förändras?

Är ditt hår för trasigt undvik färga dina längder då färgen kommer att släppa på en gång. Vänta med längderna tills du har vårdat ditt hår någon månad.
För att vara säker om ditt hår är tillräckligt starkt för en helfärgning kan du göra en "hårtest".Det gör du  hos en hårolog.









Inga kommentarer: