måndag 27 augusti 2012

Nya örhängen, igen.......

Nu har jag upptäckt något nytt i mitt liv, Instagram. Jätte kul! Väldigt roligt och inspirations givande med massvis med  bilder från folk! Sen väljer man själv vilka man vill följa.

Bestämde mig alldeles nyss för att det kommer att bli en lite mer privat del av mitt liv. Min familj och väldigt nära vänner kommer att kunna följa mig. Eftersom jag både har facebook och blogg känner jag att jag redan är tillräckligt offentlig. Hoppas att ingen tar illa upp för att jag har bestämt mig för detta.

Kommer ju självklart att dela med mig en del bilder här på bloggen!;)

Så nu vänder jag mig till brorsan, svägerskor och föräldrar och svärföräldrar som är intresserad av att se mig och min familj in action. Super duper bra foto album att sitta och bläddra i om man är intresserad av att se vad vi gör om dagarna.

Förutom att suttit med instagram i handen hela dagen så har jag varit såååå trött efter helgens festligheter så jag somnade rakt upp och ner när jag la pärlplatta med min dotter efter lunch.
Eftermiddagen bestod av att shoppa kläder till min son som har vuxit ur ALLT! Det är det värsta han vet och jag som var så trött så jag höll på svimma hade inge tålamod med barnen alls idag. Jag gick mest runt och skällde för att han var såååå ointresserade och min dotter tjatade i samma veva hål i mina öron om att hon ville ha nya klipps örhängen!!!!!!

Självklart köpte jag dom där förbannade örhängena som kostade typ 29,50:-. Min dotter var väldigt nöjd tills hon satt på sig dom....Jag såg hur hon bet ihop.....

- Gör det ont gumman?
-Mmmmmm.....pep hon.

Men hon vägrade ta av sig dom.

När hon väl skulle gå och lägga sig fick jag hjälpa henne att ta bort örhängena och då gav hon ut ett tjut.
-Aj, det gör ont mamma.......

Ska man vara fin, får man lida pin.......




Inga kommentarer: