onsdag 29 augusti 2012

God kväll!

I dag hann jag hem före familjen som har varit på  fotbolls träning! :)
Min dotter gav ut ett sånt glädje tjut när hon såg att jag var hemma. Hon sprang fram till mig och kramade mig så hårt att vi föll ner på golvet. Som en liten kattunge försökte hon borra sig in i mig.......och det kändes som hon hoppades på att få vara kvar där.

Jag har knappt sett mina barn.....och det känns sorgligt att säga att det tyvärr kommer det att se ut så ett tag till. Det gör så ONT! Samtidigt som det bara är trevligheter som jag går igenom så är det tungt när jag vet att familjen sover när jag kommer hem eller att barnen ska sova borta på helgerna......osv.

Det som stärker mig är att målet ska vara att det ska gå så bra så att jag kan jobba 70% eller mindre i framtiden! Men då är väl ungarna vuxna? .....kanske kan jag ta hand om barnbarnen då????? hahahah!!!!

Bli inte frisör....Gå på högskolan och utbilda dig så du kan tjäna dom pengar du förtjänar!;)))))


Igår kväll var jag på Pomp de lux "party". Nya fina höst/vinter kläder visades upp.....Ja, jag ville handla allt till mina barn!!!
Självklart handlade jag en del, men på kvällen skulle jag ändra en order... som det ska gå och göra....men då lyckades jag radera allt !

 VAR DEN PIKEN SÄND FRÅN OVAN??????

Självklart kan jag beställa om allt.....men så jobbigt!!!








Inga kommentarer: