onsdag 22 augusti 2012

Min vinstlott...

Jaha, då har jag lyckats missa hela min familj idag igen. Jag trodde jag skulle hinna hem innan alla somnade...Men icke. Min man lär ju inte vakna efter sin dag/dagar efter att hämta ungar, fotbolls träning, matlagning och nattning.....
Har så dåligt samvete. Har ännu mer dåligt samvete när han är så positiv och ställer upp på mig och barnen till 150%.

- Det är lugnt gumman. Kör hårt...Gör det du ska.....Det går så bra så.....

Det lät ju inte riktigt likadant från min sida när han hade sina företag......vill bara sjunka ihop till en liten boll och vrida tillbaka tiden och vara lika positiv som han. Min stora hjälte......

Han är alltid den som är stark när det behövs...Han vaktar oss, rår om oss och ser till att vi håller ihop.
Det är ALLTID jag som är på väg och ge upp och det är ALLTID han som ger mig ett leende och kramar om mig och säger att "det här klarar vi".

Min hjälte......

Jag har insett att jag kommer aldrig att vinna på lotto och bli miljonär men min vinstlott här i livet är JOHAN.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fint sagt!! Fällde en liten tår faktiskt :)

Unknown sa...

:)